مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 16:002023-09-26اقتصادي

بیمه ‎شدن همه مشترکان خانگی و تجاری در برابر حوادث ناشی از گاز


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مسلم رحمانی، مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به مندرجات این قرارداد، - بر اساس قرارداد جدید شرکت ملی گاز ایران با یکی از شرکت های بیمه ای و در ادامه طرح بیمه مشترکان گاز طبیعی، همه مشترکان خانگی - تجاری در کشور، در برابر حوادث ناشی از گاز بیمه شدند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مسلم رحمانی، مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به مندرجات این قرارداد، حق بیمه به ازای هر واحد مسکونی مشترکان شهری، ماهیانه 3000 ریال و هر واحد مسکونی مشترکان روستایی ماهیانه 1500 ریال بر مبنای قانون بودجه اعلام شده که این مبلغ از طریق قبوض گاز مشترکان محاسبه می شود.

وی ادامه داد: بر این اساس، هر واحد مشترک تجاری شهری نیز ماهیانه 20000 ریال و هر واحد مشترک تجاری روستایی هم، ماهیانه 10000 ریال محاسبه می شود.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران افزود: بر این اساس، پرداخت غرامت فوت برای هر نفر در هر حادثه (مشترکان خانگی و تجاری اعم از شهری و روستایی)، یک میلیارد و 400 میلیون ریال و پرداخت غرامت نقص عضو و از کارافتادگی دائم و جبران هزینه های پزشکی برای هر نفر در هر حادثه (مشترکان خانگی و تجاری اعم از ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه ‎شدن همه مشترکان خانگی و تجاری در برابر حوادث ناشی از گاز

بیمه ‎شدن همه مشترکان خانگی و تجاری در برابر حوادث ناشی از گاز