مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-19پزشكي

کمبود شیرخشک مربوط به مسائل اقتصادی کشور است


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به کمبود شیرخشک گفت: کمبود شیر خشک مربوط به مسائل اقتصادی کشور است، شیر خشک برای شیرخواران سالمی که از شیرمادر محروم هستند مصرف می شود اما در حال حاضر از چرخه طبیعی مصرف خارج شده است.

- محمود اعتباری معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به روز جهانی غذا با شعار آب زندگی است، آب غذا است اظهار کرد: تامین و تضمین غذای سالم  یکی از چالش های پیش روی جهان است، در کشور ما هم کارگروه سلامت و امنیت غذایی در حال فعالیت است که سلامت انواع مواد غذایی، دارویی، بهداشتی، آشامیدنی را در سطوح تولید، توزیع و عرضه برعهده دارد.

وی تصریح کرد: دانشگاه های علوم پزشکی کشور نیز در حوزه های مختلف معاونت غذا و دارو و معاونت بهداشتی، مسؤول پایش، تامین و تضمین سلامت کلیه فرآورده های خوردنی و آشامیدنی در تمامی سطوح هستند.

اعتباری با بیان اینکه یکی از سیاست های وزارت بهداشت تولید فرآورده های سالم است، بیان کرد: جامعه با مصرف این فرآورده ها، از ابتلا به بیماری های غیر واگیر پیشگیری می کند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان عنوان کرد: پاسخ به استعلامات تولید هر فرآورده سلامت محور، سنجش کلیه شرایط مرتبط و منابع آلاینده توسط این معاونت مورد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود شیرخشک مربوط به مسائل اقتصادی کشور است

کمبود شیرخشک مربوط به مسائل اقتصادی کشور است