مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 13:102023-09-29اجتماعي

تشکل های محیط زیست بسیار ارزشمند هستند


مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس با تأکید بر حضور پر رنگ تشکل های مردم نهاد گفت: تشکل های محیط زیست بسیار ارزشمند هستند و حتی حضور یک تشکل هم می تواند برای حفظ بهتر تالاب ها و جنگل ها و منابع طبیعی موثر و مفید باشد.

- ایسنا/فارس مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس با تأکید بر حضور پر رنگ تشکل های مردم نهاد گفت: تشکل های محیط زیست بسیار ارزشمند هستند و حتی حضور یک تشکل هم می تواند برای حفظ بهتر تالاب ها و جنگل ها و منابع طبیعی موثر و مفید باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عطا پورشیرزاد امروز، 7 مهرماه در نشست ماهیانه تشکل ها با تقدیر از حضور دوستداران محیط زیست و همراهی تشکل ها برای رفع چالش ها در مناطق تحت مدیریت اظهار کرد: به دنبال ایجاد همراهی، اخوت و هفکری بیشتر با تشکل های محیط زیست هستیم و هر گونه دست کمک و همکاری در این عرصه را به گرمی می فشاریم.

وی با بیان اینکه مشارکت های مردمی تعریف شده، برنامه ریزی شده، شفاف، صادقانه، بدون حاشیه و هوشمندانه راهکاری دقیق برای افزایش حفاظت در عرصه های محیط زیست است، افزود: تعامل با مسئولان اجرایی، انتظامی، قضایی، نمایندگان مجلس و سایر مسئولان رویکردی است که در ارتباط با حفظ محیط زیست بسیار حائز اهمیت است و مشارکت مردمی می تواند به این تعاملات بیفزاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های محیط زیست بسیار ارزشمند هستند

تشکل های محیط زیست بسیار ارزشمند هستند