مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:562023-10-02اجتماعي

هشدار زرد ورود گرد و غبار به پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حامد یزدی مهر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران بعد از ظهر دوشنبه از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید و خیزش گرد و غبار در پایتخت به ویژه نیمه جنوبی و ارتفاعات شمال شرقی استان خبر داد و اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی از بعدازظهر امروز دوشنبه 10 مهر تا روز پنجشنبه 13 مهرماه شاهد این مخاطره خواهیم بود.

  وی به امکان انتقال گرد و غبار از استان های مجاور اشاره کرد و گفت: با خیزش گرد و غبار شاهد کاهش کیفیت هوا خواهیم بود، لذا به همه مردم مخصوصاً افراد دارای بیماری زمینه ای و تنفسی توصیه می شود از حضور در فضای باز خودداری کنند.

  مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در خصوص استحکام بخشی به ساختمان های نیمه کاره و تابلوهای تبلیغاتی بیان کرد: در مواقع باد شدید احتمال سقوط اجسام از ارتفاعات وجود دارد لذا از همه افراد و ذینفعان می خواهیم نسبت به ایمنی موارد مطروحه اقدامات لازم را انجام دهند از پارک خودرو و قرار گرفتن زیر درختان کهنسال بپرهیزند.

  یزدی مهر در خصوص عملیات سمپاشی در مزارع نیز هشدار داد و افزود: به کشاورزان توصیه می شود عملیات سم و محلول پاشی را به زمانی که جو آرام است و وزش باد نداریم موکول کنند و از استحکام نهال های تازه کشت شده با نصب قیم اطمینان حاصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار زرد ورود گرد و غبار به پایتخت

هشدار زرد ورود گرد و غبار به پایتخت