مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-21اقتصادي

تدوین اطلس صادراتی استان همدان


رییس اتاق بازرگانی استان همدان از تهیه و تدوین اطلس صادراتی استان همدان خبر داد و گفت: تهیه اطلس صادراتی استان همدان برای نخستین بار در تاریخ اتاق بازرگانی استان همدان اتفاق افتاده است که به زودی رونمایی خواهد شد.

- ایسنا/همدان رییس اتاق بازرگانی استان همدان از تهیه و تدوین اطلس صادراتی استان همدان خبر داد و گفت: تهیه اطلس صادراتی استان همدان برای نخستین بار در تاریخ اتاق بازرگانی استان همدان اتفاق افتاده است که به زودی رونمایی خواهد شد.

رحیم مرتضایی شنبه 29 مهر در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه اتاق بازرگانی استان همدان 45 عضو دارد، اظهارکرد: 483 کارت بازرگانی فعال در استان و 170 کارت عضویت در اتاق بازرگانی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال 135 کارت عضویت جدید اضافه شده است، تصریح کرد: مرکز آموزش فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی استان همدان که به علت مشکلات غیرفعال شده بود، مجدداً فعال شده است و برنامه داریم وضعیت آموزشی اتاق را از میانه به پیشرفته برسانیم.

مرتضایی با بیان اینکه اطلس صادراتی استان همدان به توسعه صادرات استان کمک خواهد کرد، یادآور شد: 206 قلم کالای صادراتی استان همدان و 1800 شرکت تولیدکننده این محصولات در این اطلس احصاء شده که کار باارزشی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین اطلس صادراتی استان همدان

تدوین اطلس صادراتی استان همدان