مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-18سياسي

با تمام آنچه داریم از مردم غزه دفاع می کنیم


عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه با تمام وجودمان با آنچه داریم از مردم غزه دفاع می کنیم، گفت: ان شاءالله وعده الهی که نابودی همه ستمگران و ظالمان دنیا و رژیم غاصب و کودک کش فلسطین است به زودی تحقق پیدا خواهد کرد.

- ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه با تمام وجودمان با آنچه داریم از مردم غزه دفاع می کنیم، گفت: ان شاءالله وعده الهی که نابودی همه ستمگران و ظالمان دنیا و رژیم غاصب و کودک کش فلسطین است به زودی تحقق پیدا خواهد کرد.

سید ناصر مهداوی در جلسه ویژه شورای شهر اهواز برای اعلام انزجار از جنایت رژیم غاصب صهیونیستی که امروز (26 مهرماه) با حضور شهردار اهواز و برخی از اعضای شورای شهر برگزار شد، با اشاره به صحنه های شهادت مردم غزه، اظهار کرد: صحنه هایی در غزه اتفاق افتاد و در تصاویر دیدم که پدری طفل مرده اش را در آغوش گرفته بود و طفل خود را رو به آسمان کرد و بوسید و می گفت فدای مقاومت.

او داد می زد و می گفت فدای اسلام، فدای حزب الله.

پزشکی را دیدم که در بیمارستان مشغول رسیدگی به مجروحان بود که ناگهان دخترش خبر شهادت همسرش را به او رساند و آن پزشک فریاد زد فدای مقاومت، فدای حزب الله، فدای اسلام.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وی افزود: وزیر خبیث و منحوس رژیم اشغال گر و کودک کش اسراییلی، مردم آزاده فلسطین و غزه که برای آزادی سرزمین شان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تمام آنچه داریم از مردم غزه دفاع می کنیم

با تمام آنچه داریم از مردم غزه دفاع می کنیم