مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 20:352023-09-30سياسي

شبکه اجتماعی مخصوص نخبگان راه اندازی می شود


به زودی، سامانه یکپارچه فعالیت نخبگان راه اندازی و مسائل مختلف برای اطلاع استعدادهای برتر در آن ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس و نقل از بنیاد ملی نخبگان، سید سلمان سیدافقهی، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از طراحی و راه اندازی سامانه یکپارچه فعالیت نخبگان خبر داد.

وی با بیان اینکه این سامانه می تواند به ارتقاء و رشد نخبگان کمک کند، افزود: این سامانه همچون یک کانون علمی است و افراد از سطوح دانش آموزی تا استاد تمام در آن عضو خواهند شد.

سامانه یکپارچه فعالیت نخبگان به نوعی شبکه اجتماعی نخبگان و تلفیقی از تمامی شبکه های مجازی و فعالیتی در جهت مدیریت بستر رشد به شمار می رود که در آن مسیر تربیتی نخبگان رصد می شود.

سیدافقهی با بیان اینکه برای تضمین حیات این پلتفرم باید با نهادهای دیگر ارتباط بگیریم و پیوسته ورودی مسئله داشته باشیم، گفت: در فضای علم و فناوری نیاز است که تزریق مسئله به سیستم صورت گیرد در نتیجه باید پلتفرمی باشد که به سایر دستگاه ها و نهادها نیز متصل باشد که پیوسته تزریق مسئله در آن اتفاق بیفتد، از این رو مسائل کشور توسط کارفرمایان در این پلتفرم بارگذاری و فراخوان داده می شود و سامانه این مسئله را برای افرادی که می توانند در آن نقش داشته باشند ارسال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه اجتماعی مخصوص نخبگان راه اندازی می شود

شبکه اجتماعی مخصوص نخبگان راه اندازی می شود