مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 16:502023-10-14دانش

نظام رتبه بندی نوآورانه طراحی می شود


رییس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) از اقدام این مؤسسه برای طراحی یک نظام رتبه بندی نوآورانه با نام «نظام رتبه بندی اثربخشی پژوهش مؤسسات آموزشی-پژوهشی» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)،سید احمد فاضل زاده در هفتمین جلسه کمیته اجرایی سکوهای علم و فناوری که با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) برگزار شد، سکوهای علم و فناوری را که شامل سامانه های نظام ایده ها و نیازها (نان)، درگاه آشنایی با نخبگان و آینده سازان(دانا) و گروه سرآمدان علمی و فناوری و دیپلماسی علمی می شود، فرصتی بسیار ارزشمند برای مؤسسه ISC معرفی کرد و این سکوهای علم و فناوری را برای یکپارچه سازی حوزه فناوری و نوآوری کشور لازم و ضروری دانست.

رییس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) گزارشی از فعالیت های ملی و تعاملات بین المللی مؤسسه ISC و همچنین فعالیت های سکوهای علم و فناوری ارائه داد.

وی در ابتدا درباره فعالیت بین المللی اخیر مؤسسه ISC  گفت: با توجه به اینکه گسترش تعاملات بین المللی و دیپلماسی علمی به عنوان یک راهبرد در دوره مدیریت جدید در مؤسسه اتخاذ شده است، در این راستا با حضور در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام رتبه بندی نوآورانه طراحی می شود

نظام رتبه بندی نوآورانه طراحی می شود