مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 18:502023-09-30سياسي

خضریان: گزارش کمیسیون اصل 90 درباره «خودروهای شاسی بلند» نهایی شد


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت که گزارش این کمیسیون در خصوص کم و کیف خودروهایی که در مجلس و دیگر دستگاه ها توسط بهمن خودرو عرضه و باعث یک رانت برای تعدادی از نمایندگان شده، - خضریان: گزارش کمیسیون اصل 90 درباره خودروهای شاسی بلند نهایی شد سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت که گزارش این کمیسیون در خصوص کم و کیف خودروهایی که در مجلس و دیگر دستگاه ها توسط بهمن خودرو عرضه و باعث یک رانت برای تعدادی از نمایندگان شده، آماده و نهایی است.

این گزارش تحویل هیأت رییسه مجلس شده و در صحن علنی قرائت خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان طی سخنانی در جمع دانشجویان شرکت کننده در طرح حامیم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که در اردوگاه امام خمینی (ره) لواسان گفت: برای ارزیابی منصفانه مجلس یازدهم باید ببینیم که عموم نمایندگان و مصوبات مجلس در کدام مدار صورت گرفته و آیا نسبت به دغدغه های اجتماعی گامی برداشته شده است.

خضریان افزود: پیگیری مطالبات از صندوق رأی قابل تحقق است و نباید اجازه بدهیم کسانی با ایجاد روحیه یأس و ناامیدی، مشارکت مردم در انتخابات را تحت تأثیر قرار دهند.

باید در کنار کارهای باقی مانده، اقدامات انجام شده را هم به گوش جامعه رساند تا این امر مهم و راهبردی مشارکت مردم در انتخابات اسفندماه محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خضریان: گزارش کمیسیون اصل 90 درباره «خودروهای شاسی بلند» نهایی شد

خضریان: گزارش کمیسیون اصل 90 درباره «خودروهای شاسی بلند» نهایی شد