مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 19:102023-10-10سياسي

نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی با عملیات موفق «طوفان القصی» سرعت گرفت


دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت استان قم گفت: مقاومت هر روز قدرتمندتر شده و رویای ملت های منطقه را در شکستن هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی بیشتر محقق می کند تا شاهد تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب در امتداد وعده صادق الهی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، معصومه آمره در واکنش به حرکت های جبهه مقاومت فلسطین اظهار کرد: عملیات موفق طوفان القصی پیامد 75 سال نقض دائمی حقوق مشروع مردم فلسطین و سیاست تهاجمی و کودک کشی رژیم غاصب اسراییل است.

وی اضافه کرد: گروه های مقاومت امروز نشانه های پایان این غده سرطانی و رژیم کودک کش را ترسیم کردند و برای امت اسلام افتخار آفریدند.

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت استان قم عنوان کرد: صهیونیست ها شاهد غافلگیری بودند که این فقط شامل آنها نمی شود بلکه برخی دولت های وابسته در منطقه که طی ماه ها و سال ها دنبال برقراری روابط عادی با صهیونیست ها هم بودند غافلگیر شده و در این بازی باختند.

وی تصریح کرد: آنچه امروز محقق شد ثمره تلاش مستمر و مسیر مقدس است که با خون های پاک شهیدان به ویژه حاج قاسم سلیمانی و عماد مغنیه و دیگر شهیدان جبهه مقاومت است.

آمره با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی علاوه بر یک عملیات در دنیای واقعی یک طوفان نیز در فضای مجازی برای دفاع از فلسطین به پا کرد، گفت: نباید رسانه ها فرصت دهند تا رژیم غاصب جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی با عملیات موفق «طوفان القصی» سرعت گرفت

نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی با عملیات موفق «طوفان القصی» سرعت گرفت