مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-16بين الملل

هشدار ژنرال آمریکایی درباره تبعات ورود حزب الله به جنگ/«دلم میخواهد حقیقت را بگویم»


یکی از ژنرال های بازنشسته آمریکایی هشدار داد ورود حزب الله لبنان به جنگ با اسراییل به معنای ورود موشک هایی است که برای به آتش کشیدن شهرهای مهم اسراییل کافی است.

- هشدار ژنرال آمریکایی درباره تبعات ورود حزب الله به جنگ/ دلم میخواهد حقیقت را بگویم یکی از ژنرال های بازنشسته آمریکایی هشدار داد ورود حزب الله لبنان به جنگ با اسراییل به معنای ورود موشک هایی است که برای به آتش کشیدن شهرهای مهم اسراییل کافی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ژنرال جک کین، ژنرال بازنشسته چهارستاره ارتش آمریکا و تحلیل گر ارشد راهبردی فاکس نیوز در برنامه ای به رژیم صهیونیستی که مدعی آمادگی برای حمله زمینی به غزه است، هشدار داد که هرگونه ورود حزب الله لبنان به این جنگ تبعات سنگینی را برای این رژیم دارد.

وی در پاسخ به مجری برنامه که میپرسد آیا به نظر شما این جنگ به یک درگیری دو جبهه ای می انجامد و این که ایران نیز تهدید کرده در صورت ورود به غزه جبهه های بیشتری را علیه اسراییل می گشاید، می گوید: ورود حزب الله به جنگ یعنی بیش از 130 هزار فروند موشک که برای به آتش کشیدن شهرهای بزرگ اسراییل کافی است.

وی در ادامه به لزوم مذاکره با ایران برای ممانعت از هرگونه اقدام علیه اسراییل تاکید کرده و می گوید: دلم می خواهد واقعیت را بگویم، من امیدوارم که بی چون و چرا به طور خصوصی با ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ژنرال آمریکایی درباره تبعات ورود حزب الله به جنگ/«دلم میخواهد حقیقت را بگویم»

هشدار ژنرال آمریکایی درباره تبعات ورود حزب الله به جنگ/«دلم میخواهد حقیقت را بگویم»