مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 20:252023-10-05اقتصادي

فعالیت 19 واحد صنعتی برند در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه 19 واحد صنعتی مطرح و صادرات محور در این استان فعال است، گفت: طی سال گذشته 90 واحد جدید صنعتی به تعداد واحدهای صنعتی استان افزوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکردف فضل الله رحمتی عصر امروز در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی به میزبانی اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری و با حضور محسن کوشش تبار- معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور با بیان اینکه 1014 واحد صنعتی در این استان وجود دارد، اظهار کرد: این استان از نظر تعدد واحدهای صنفی در رتبه 24 و از نظر میزان سرمایه گذاری در این بخش در رتبه 17 کشور قرار دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه 19 واحد صنعتی مطرح و صادرات محور در این استان فعال است، گفت: در سال گذشته 90 واحد جدید صنعتی جدید به تعداد واحدهای صنعتی استان افزوده شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته 53 میلیون دلار کالا از چهارمحال و بختیاری صادر شده است، تاکید کرد: این میزان رشد 47 درصدی صادرات را نسبت به مدت مشابه نشان می دهد.

رحمتی با اشاره به اینکه زنجیره ارزش نساجی یکی از ظرفیت های چهارمحال و بختیاری است، عنوان کرد: واحدهای بسیار قوی ای در حوزه نساجی در این استان فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 19 واحد صنعتی برند در چهارمحال و بختیاری

فعالیت 19 واحد صنعتی برند در چهارمحال و بختیاری