مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-22سياسي

امیر نصیرزاده: مقاومت فلسطین با ارزان ترین سلاح صهیونیست ها را به چالش کشید


جانشین رییس ستاد کل نیرو های مسلح گفت: نیرو های مقاومت فلسطینی با ساده ترین و ارزان ترین سلاح صهیونیست ها را به چالش کشیدند و وادارشان کردند که تجهیزات گران قیمت خود را به میدان بیاورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر خلبان عزیز نصیرزاده جانشین رییس ستاد کل نیرو های مسلح در آیین تجلیل از نخبگان نیروی پدافند هوایی ارتش در طرح پهپادی هوا به هوای رسول که در دانشکده پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) برگزار شد، گفت: جنگ مفهوم خشن و تنفرآمیزی دارد، اما باید آماده باشیم تا در صورت وقوع جنگ بتوانیم از خود دفاع کنیم.

وی ادامه داد: هرچند ماهیت جنگ در طول تاریخ حفظ شده، اما مفاهیم آن تغییر کرده است؛ به نحوی که شاهد مفاهیمی چون جنگ هیبریدی و جنگ الکترونیکی هستیم و این یعنی جنگ ها ابعاد مختلفی به خود گرفته اند؛ لذا نباید از فناوری های نوین و جنگ های آینده غافل شویم.

جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه آینده پژوهی یکی از اولویت های نیرو های مسلح است، گفت: اگر جنگ بالکان، خلیج فارس، افغانستان، قره باغ و اوکراین را بررسی کنیم با پدیده های جدیدی مواجه می شویم؛ در جنگ اوکراین اگرچه در سمت مقابلِ روسیه تمام فناوری های غربی قرار دارد، اما می بینیم در عملیاتی که اوکراین می خواهد یک پایگاه روسیه را در نزدیک مرز بلاروس بزند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر نصیرزاده: مقاومت فلسطین با ارزان ترین سلاح صهیونیست ها را به چالش کشید

امیر نصیرزاده: مقاومت فلسطین با ارزان ترین سلاح صهیونیست ها را به چالش کشید