مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-12سياسي

راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود


راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسراییل و شکرانه پیروزی مبارزان فلسطین، جمعه 21 مهرماه بعد از نماز دشمن شکن جمعه از رو به روی مصلی بزرگ امام خمینی شهرکرد به سمت چهارراه بوعلی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مردم چهارمحال و بختیاری در محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و به شکرانه پیروزی مبارزان فلسـطیـن بعد از نماز جمعه هم زمان با سـراسـر کشـور راهپیمایی می کنند.

در همین راستا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با صدور اطلاعیه ای مردم استان را برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.

در این اطلاعیه آمده است: عملیات پیچیده ترکیبی، غرورانگیز و افتخارآفرین طوفان الاقصی؛ ضربه ای مهلک و کاری بر پیکره نیمه جان رژیم موقت و رو به سقوط  صهیونیستی بود که در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

   زلزله ویرانگر یوم الله 15 مهر، شکست مفتضحانـه  اطلاعاتی و نظامی غیرقابل ترمیم برای رژیم غاصب صهیونیستی و حماسه بزرگ شکوه پیروزی مقاومت اسلامی در برابر این  غده سرطانی تا بن دندان مسلح بود.

این عملیات غافلگیر کننده و استراتژیک در قلب سرزمین های اشغالی، تمامی معادلات در صحنه نبرد را به طور چشمگیری به نفع جریان مقاومت و جوانان برومند فلسطینی تغییر داد و  حکایت از عمق راهبردی آرمان آزادی قدس شریف در سطح منطقه و جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود