مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 11:052023-10-14اقتصادي

مشکل بیمه کارگران ساختمانی به قانون جدید حل می شود؟


براساس اصلاحیه صورت گرفته در بیمه کارگران ساختمانی، سازمان تأمین اجتماعی این اجازه را دارد که 25 درصد عوارضی شهرداری ها بابت ساخت و ساز را وصول کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، تعداد قابل ملاحظه ای از کرمانشاهی ها به علت کمبود فرصت های شغلی در استان در حوزه کار ساختمان مشغول به فعالیت هستند.

بیمه یکی از ملزومات شغل کارگران ساختمانی است، چرا که به دلیل شرایط ویژه کار از جمله کار کردن در ارتفاع، کار با مصالح ساختمانی سنگین و.

بسیار در معرض حوادث و سوانح ناشی از کار قرار دارند و اگر حادثه ای برای آن ها رخ دهد برای تمام عمر زندگی خود و خانواده آن ها به خصوص از نظر معیشتی دچار مشکل می شود، اما ار آنجا که بسیاری از این کارگران به جهت درآمد پایین امکان پرداخت حق بیمه آزاد را ندارند و به ناچار پشت نوبت بیمه کارگران ساختمانی در انتظار هستند.

بیش از 18 هزار کارگر ساختمانی استان کرمانشاه در حال حاضر زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند و مابقی به گفته سید حاجی علی حاجت خواه رییس انجمن صنفی کارگران ساختمانی استان؛ که حدود 8 هزار نفر هستند چشم امیدشان به قانون جدید تأمین اجتماعی برای زیرپوشش قرار گرفتن، است.

بیمه کارگران ساختمانی برای مدتی متوقف بود و اخیرا مقرر شده کارگران ساختمانی پشت نوبت به تدریج تحت پوشش بیمه تامین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل بیمه کارگران ساختمانی به قانون جدید حل می شود؟

مشکل بیمه کارگران ساختمانی به قانون جدید حل می شود؟