مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 20:252023-10-18سياسي

حمایت از فراگیر شدن کسب و کارهای کوچک در کتابخانه های کشور


معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد از فراگیر شدن ایده کسب و کارهای کوچک در کتابخانه ها حمایت خواهد کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد از فراگیر شدن ایده کسب و کارهای کوچک در کتابخانه ها حمایت خواهد کرد.

فرشاد مهدی پور امروز، 26 مهرماه، در مراسم اختتامیه دومین همایش بین المللی کتابخانه های عمومی و کسب و کارهای کوچک طی سخنانی و با ذکر روایتی مربوط به دوره حکومت حضرت علی(ع) اظهار کرد: در زمان حکومت ایشان به زنی یهودی تعرض شد و ایشان فرمودند اگر هر مسلمانی از غصه این تعرض، یعنی کشیدن خلخالی از پای یک زن یهودی، بمیرد، رواست .

امروز ما در جایی هستیم که دولتی برساخته که خود را به دین یهود متصل می کند، یعنی صهیونیست های خونخوار هر روز مسلمانان را زیر سلطه و فشار خود قرار می دهند و دیشب اتفاقی افتاد که فقط با ظلم خود صهیونیست ها و نازی ها قابل سنجش است.

دیشب هولوکاست واقعی در غزه اتفاق افتاد و امیدوارم به مدد نیروهای جهادی، جبهه مقاومت و مقاومت مردم غیور فلسطین لکه این غده سرطانی، به فرموده امام راحل به زودی پاک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از فراگیر شدن کسب و کارهای کوچک در کتابخانه های کشور

حمایت از فراگیر شدن کسب و کارهای کوچک در کتابخانه های کشور