مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 08:252023-10-10سياسي

دستور ستاد کل نیروهای مسلح برای رفع موانع سربازی امریه دانش بنیان


پیرو ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح برای حذف سهمیه امریه با مدرک کارشناسی، موسی کمالی، مشاور ستاد، از دستور سردار باقری برای حفظ این سهمیه برای دانش بنیان ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، پیرو ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح، فارغ التحصیلان پسر مقطع کارشناسی که تاریخ اعزام به خدمت سربازی آن ها از آذر 1402 به بعد است، امکان بهره مندی از تسهیلات نظام وظیفه امریه در تمامی سازمان ها و ارگان های دارای سهمیه را نخواهند داشت؛ این یعنی از این تاریخ به بعد، هیچ فارغ التحصیلی با مدرک کارشناسی نمی تواند سربازی خود را به صورت امریه بگذراند.

این در حالی است که تا پیش از این، طرح موسوم به طرح سرباز فناور در معاونت علمی و فناوری، به افراد کلیدی و حائز شرایط که در شرکت های دانش بنیان کار می کنند، این امکان را می داد که دوره سربازی خود را به عنوان امریه در همان شرکت بگذرانند.

این طرح به دنبال آن است که افرادی که روی محصول دانش بنیان شرکت کار می کنند و در تولید این محصولات نقش کلیدی دارند شرکت را ترک نکنند و فعالیت دانش بنیان با اختلال مواجه نشود.

در اوایل سال جاری نیز روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری رییس جمهور، خبر از افزایش سهمیه شرکت های دانش بنیان به 10 هزار نفر در سال، با موافقت ستاد کل نیروهای مسلح داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ستاد کل نیروهای مسلح برای رفع موانع سربازی امریه دانش بنیان

دستور ستاد کل نیروهای مسلح برای رفع موانع سربازی امریه دانش بنیان