مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-06سياسي

شورای راهبری اردوی راهیان نور در اصفهان تشکیل شود


در شورای راهبری اردوهای راهیان نور، با مدیریت و نظارت بر برگزاری این رویداد، قالب مدیریتی اردوی راهیان نور و اعزام به مناطق عملیاتی مشخص و نقش ارگان های مختلف تعیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان  سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در جلسه برنامه ریزی اردوهای راهیان نور، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت شهیدان والامقام فراجا، گفت: پرداختن به اردوهای راهیان نور و پیشرفت در ارتباط نسل نوجوان و جوان با مؤلفه های هویتی کمک شایانی می کند.

وی با اشاره به اینکه حضور در این اردوها شرایطی را فراهم می کند تا احساس خودباوری در نسل جوان ایجاد و تقویت شود، افزود: از این رو ارائه برنامه مناسب و جهت گیری علمی و فکری در برگزاری اردوی راهیان نور می تواند در الگو سازی برای نسل جوان نقش مهمی را ایفاء کند.

استاندار اصفهان متذکر شد: تنها برگزاری اردوی راهیان نور حائز اهمیت نیست بلکه برنامه ریزی برای پس از برگزاری این اردو مهم است تا نسل جوان به حوزه های علمی، فرهنگی و اجتماعی ورود و بعنوان یک عنصر مؤثر و مسئول در جامعه نقش آفرینی کنند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در هیأت مذهبی، جامعه دست اندرکاران هیأت افرادی هستند که افسران حرکت های فرهنگی آینده شهر و محله های خود می شوند و نگاه مکتبی در ذره ذره وجودشان رشد می کند تا انسان های مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای راهبری اردوی راهیان نور در اصفهان تشکیل شود

شورای راهبری اردوی راهیان نور در اصفهان تشکیل شود