مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:002023-09-26اجتماعي

تعلیم، تربیت و حفظ آرمان های دفاع مقدس یکی از وظایف اصلی آموزش و پرورش است


فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: امروزه قطعا مسئله تعلیم، تربیت، حفظ و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی یکی از موارد بسیار مهمی است که باید از طریق آموزش و پرورش به نسل نوجوان و جوان انتقال داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علی محمد اکبری صبح امروز در نشست تبیینی هفته دفاع مقدس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید گفت: در دوران دفاع مقدس از جامعه آموزش و پرورش کشور بیش از 36 هزار دانش آموز و 4 هزار معلم در راه دفاع از انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امروزه قطعا مسئله تعلیم و تربیت، حفظ و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی یکی از موارد بسیار مهمی است که باید از طریق آموزش و پرورش به نسل نوجوان و جوان انتقال داده شود، ادامه داد: مجموعه سپاه در راستای بحث بسیج دانش آموزی، بسیج فرهنگیان و طرح های مختلف با آموزش و پرورش استان همکاری می کند.

اکبری در پایان با اشاره به اینکه موفقیت، انسجام و هم افزایی مطلوبی در مجموعه سپاه و آموزش و پروش وجود دارد، افزود: مجموعه سپاه با همه ظرفیت های خود در زمینه های مختلف آمادگی همکاری و پشتیبانی آموزش و پرورش را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلیم، تربیت و حفظ آرمان های دفاع مقدس یکی از وظایف اصلی آموزش و پرورش است

تعلیم، تربیت و حفظ آرمان های دفاع مقدس یکی از وظایف اصلی آموزش و پرورش است