مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-07اقتصادي

برخورداری 980 روستای آذربایجان غربی از آب شرب بهداشتی


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از برخورداری 980 روستای استان تا سه سال آینده از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمداشرفی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان  با بیان اینکه درحال حاضر طرح های تامین آب شرب 379 روستا در دست اجرا هستند، اظهارداشت: این طرح ها در قالب طرح های محرومیت زدایی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه در شهرستان های شاهین دژ، میاندوآب، بوکان، پیرانشهر، سردشت، شوط، پلدشت و چایپاره در حال اجرا هستند.

وی اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح ها را 10هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: براساس برنامه ریزی های انجام گرفته در مابقی شهرستان های استان نیز طرح های تامین آب شرب روستایی در قالب قراردادهای دوم و سوم طرح های محرومیت زدایی اجرا خواهند شد.

وی تعداد این روستاها را 600 روستا اعلام و اظهار کرد: برای اجرای این طرح ها نیز 20 هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی افزود: با اتمام این طرح ها روستاهایی که دارای مشکل منشا تامین آب، شبکه انتقال و توزیع و پمپاژ هستند، تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار گرفته و از آب آشامیدنی سالم،بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری 980 روستای آذربایجان غربی از آب شرب بهداشتی

برخورداری 980 روستای آذربایجان غربی از آب شرب بهداشتی