مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-11سياسي

توضیحات مدیر اداره جهاد کشاورزی در رابطه با آفت باغات انار کوشک بویراحمد


مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد در رابطه با آفت باغات انار منطقه «کوشک» این شهرستان توضیحاتی ارائه داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد در رابطه با آفت باغات انار منطقه کوشک این شهرستان توضیحاتی ارائه داد.

جهرم شاکریان روز سه شنبه 19 مهرماه 1402 در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون آفت کرم گلوگاه انار در باغات کوشک گفت: خدمت به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد هرچقدر هم که باشد، کم است اما از رسانه ها انتظار می رود که اگر در منطقه ای مشکلاتی هم باشد، در کنار طرح آن، به خدمات نظام و دولت مردمی سیزدهم هم اشاره کنند.

وی اظهارکرد: در منطقه کوشک مشکلاتی وجود دارد اما خدمات قابل توجهی هم در این منطقه از جمله تامین آب، احداث پمپاژ و اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار در بیش از 200 هکتار از باغات کوشک، احداث یک هزار متر کانال بتنی، احداث سه باب استخر ذخیره آب، خرید و نصب دو دستگاه فیلتراسیون، توزیع نهال رایگان در کنار برگزاری بیش از هشت کلاس آموزشی انجام شد و بی انصافی است اگر در یک باغی آفتی مشاهده شد کل خدمات دولت را زیر سوال ببریم.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: در مورد آفتی که در باغات کوشک به آن اشاره کردید، نکته نخست اینکه همه باغات با چنین آفتی مواجه نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات مدیر اداره جهاد کشاورزی در رابطه با آفت باغات انار کوشک بویراحمد

توضیحات مدیر اداره جهاد کشاورزی در رابطه با آفت باغات انار کوشک بویراحمد