مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-01اقتصادي

54 باب مخزن ذخیره آب در قالب طرح جهاد آبرسانی احداث می شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از احداث 54 باب مخزن ذخیره آب شرب در قالب طرح جهاد آبرسانی وزارت نیرو با حجم 19 هزار و 650 مترمکعب خبر داد.

- فرهاد بختیاری فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: به منظور تامین آب آشامیدنی جمعیتی بالغ بر 45 هزار خانوار در بخش اول افق این طرح، 54 باب مخزن ذخیره آب با حجم 19 هزار و 650 مترمکعب احداث می شود.

وی بیان کرد: از مجموع این مخازن تاکنون تعداد 18 باب مخزن زمینی با حجم 14 هزار و 950 مترمکعب با پیشرفت فیزیکی 33 درصد احداث شده است.

مدیرعامل آبفای استان همدان تاکید کرد: ابتدای آغاز پروژه های جهاد آبرسانی در استان همدان تا پایان شهریور ماه امسال 24 حلقه چاه حفاری و چهار دهنه بهسازی چشمه و قنات انجام شده است .

وی گفت: اجرای 105 کیلومتر خط انتقال آب و اجرای 60 کیلومتر شبکه توزیع و احداث دو ایستگاه پمپاژ آب از دیگر اقدامات برای پیشبرد اهداف این طرح به منظور محرومیت زدایی از روستای استان همدان است.

بختیاری فر افزود: آبرسانی به 160 روستای محروم و کم برخوردار استان در قرارداد اول طرح جهاد آبرسانی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با حداکثر توان در حال اجراست و شرکت آبفای همدان در این زمینه جزو استان های پیشرو کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

54 باب مخزن ذخیره آب در قالب طرح جهاد آبرسانی احداث می شود

54 باب مخزن ذخیره آب در قالب طرح جهاد آبرسانی احداث می شود