مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-01اقتصادي

با کدام منطق بهای پارک حاشیه ای در مشهد 300 درصد افزایش پیدا کرده است؟


سخنگوی شورای شهر مشهد با اشاره به افزایش بیش از 300 درصدی بهای پارک حاشیه ای نسبت به سال های گذشته، خاطر نشان کرد: با چه منطقی این کار را کرده اید؟ به ما گفته بودند که افزایش بها حدود 20 درصد خواهد بود.

- ایسنا/خراسان رضوی سخنگوی شورای شهر مشهد با اشاره به افزایش بیش از 300 درصدی بهای پارک حاشیه ای نسبت به سال های گذشته، خاطر نشان کرد: با چه منطقی این کار را کرده اید؟ به ما گفته بودند که افزایش بها حدود 20 درصد خواهد بود.

هزینه های الیت با واقعیت مطابقت ندارد.

لذا ما هم گفتیم اول طرح خود را اصلاح کنید سپس مذاکره کنید.

موسی الرضا حاجی بگلو که طرح کاهش بهای الیت را به شورای شهر مشهد آورده، اما تاکنون این طرح تصویب نشده است، شامگاه 8 مهرماه در نشستی با عنوان ارزیابی تاثیرات طرح کاهش بهای پارک حاشیه ای مشهد که در محل پژوهشکده نوین شهر معنوی ثامن برگزار شد، عنوان کرد: برخی دوستان تصور می کنند ما فی البداهه چیزی به ذهنمان رسیده، مطالعه ای در این خصوص نکردیم و آن را در قالب طرحی به صحن علنی شورا آورده ایم که در واقع اینگونه نیست.

رایگان کردن پروانه های ساختمانی در مناطق کم برخوردار/ تقویت پارلمان محلی وی با بیان اینکه ما دو طرح دیگر هم داریم، ادامه داد: رایگان کردن پروانه های ساختمانی برای مناطق کم برخوردار یکی از این موارد است که از حدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کدام منطق بهای پارک حاشیه ای در مشهد 300 درصد افزایش پیدا کرده است؟

با کدام منطق بهای پارک حاشیه ای در مشهد 300 درصد افزایش پیدا کرده است؟