مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 17:152023-10-15اقتصادي

برقراری 48 پرواز هفتگی در فرودگاه اردبیل


مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل گفت: 48 پرواز رفت و برگشت به صورت هفتگی به مقاصد تهران و مشهد مقدس در فرودگاه اردبیل برقرار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، محمد قصابی با اشاره به انجام  48 پرواز رفت و برگشت به صورت هفتگی به مقاصد تهران و مشهد مقدس در فرودگاه اردبیل اظهار کرد: سیستم امنیتی فرودگاه های اردبیل و پارس آباد ارتقا یافت که در این عملیات فنس های پیرامونی فرودگاه، تجهیزات سیستم اکسس کنترل، سیستم مداربسته و یک دستگاه راهبند جهت نصب در ورودی فرودگاه تهیه و نصب شد.

وی افزود: در فرودگاه اردبیل بهسازی حدود هزار و 200 متر از فنس های پیرامونی با اعتباری بالغ بر 4میلیارد ریال و همچنین تهیه یک دستگاه راهبند جهت نصب در ورودی فرودگاه با اعتباری بالغ بر 5میلیارد ریال، همچنین سیستم مدار بسته با اعتباری بالغ بر 9میلیارد و 500 میلیون ریال و تهیه تجهیزات سیستم اکسس کنترل با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 650 میلیون ریال تکمیل شد.

مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل تصریح کرد: در راستای ارتقای امنیت فرودگاه پارس آباد سیستم مداربسته با اعتباری بالغ بر 9میلیارد و 500 میلیون ریال تکمیل شد و تهیه تجهیزات سیستم اکسس کنترل با اعتباری بالغ بر2 میلیارد و 600 میلیون ریال انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری 48 پرواز هفتگی در فرودگاه اردبیل

برقراری 48 پرواز هفتگی در فرودگاه اردبیل