مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 23:202023-10-21بين الملل

رایزنی تلفنی امیرعبداللهیان و وزیر خارجه لوکزامبورگ درباره اوضاع غزه


وزیر امور خارجه لوکزامبورگ در تماس تلفنی امیرعبداللهیان درباره اوضاع جاری در غزه گفت: نقش سازنده و فعال جمهوری اسلامی ایران در منطقه می تواند به برقراری صلح و بازگشت آرامش کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در ادامه رایزنی های وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پی تحولات اخیر در فلسطین و جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه شامگاه امشب (شنبه) 29 مهر ماه در گفت گوی تلفنی با ژان آسلبورن ، وزیر امور خارجه لوکزامبورگ درباره مناسبات دوجانبه و تحولات اخیر منطقه تلفنی گفت وگو کرد.

وضعیت بغرنج انسانی در نوار غزه و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین از جمله مباحث مورد گفت وگو در این تماس تلفنی بود.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این گفت وگو بر لزوم توسعه و گسترش روابط دوجانبه ایران و لوکزامبورگ  و تداوم رایزنی ها تأکید کرد.

امیرعبداللهیان جنایات جنگی اخیر توسط رژیم صهیونیستی و فاجعه انسانی در غزه در نتیجه اقدامات افراط گرایانه نتانیاهو در به شهادت رساندن زنان و کودکان در غزه را مورد اشاره قرار داد و اقدامات گروه های مقاومت فلسطینی را در راستای مقابله با اشغالگری بر اساس حقوق بین الملل خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی تلفنی امیرعبداللهیان و وزیر خارجه لوکزامبورگ درباره اوضاع غزه

رایزنی تلفنی امیرعبداللهیان و وزیر خارجه لوکزامبورگ درباره اوضاع غزه