مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:152023-09-26سياسي

رفع تصرف 576 هکتار از اراضی ملی استان اردبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمود قلی زاده مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از تشکیل پرونده تخریب برای اراضی ملی به مساحت 905 هکتار در قالب 222 فقره پرونده در 6 ماه امسال خبر داد و گفت: - مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: در 6 ماه نخست امسال 576 هکتار اراضی ملی این استان رفع تصرف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمود قلی زاده مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از تشکیل پرونده تخریب برای اراضی ملی به مساحت 905 هکتار در قالب 222 فقره پرونده در 6 ماه امسال خبر داد و گفت: پرونده های متشکله به مراجع استان ارجاع داده شده که در مرحله رسیدگی و صدور حکم است.

وی افزود: بر اساس قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع، قانونگذار وظیفه حفاظت و صیانت از عرصه های ملی را به سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور داده و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز حسب وظیفه ذاتی و قانونی به طور شبانه روزی با سوداگران و متعدیان به اراضی ملی برخورد قانونی می کند.

به گفته قلی زاده، این اداره کل بر اساس تبصره یک ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع، هر گونه تخریب و تصرف عدوانی به عرصه های مذکور را احصاء و مراتب را طی تشکیل پرونده تخلف به مرجع قضایی احاله می کند و تعامل و مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 576 هکتار از اراضی ملی استان اردبیل

رفع تصرف 576 هکتار از اراضی ملی استان اردبیل