مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 23:052023-10-10بين الملل

وضع قانونونی جدید برای جلوگیری از کودک آزاری آنلاین در کالیفرنیا


فرماندار ایالت کالیفرنیا آمریکا قانون ممنوعیت کمک یا تشویق به کودک آزاری در رسانه های اجتماعی را امضا کرد تا گامی دیگر در جهت تنظیم اینترنت در این ایالت برداشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از ورج، گاوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا، قانون AB 1394 را امضا کرده است، قانونی که خدمات وب را به دلیل توسعه آگاهانه، کمک یا تشویق بهره کشی جنسی تجاری از کودکان محدود و مجازات می کند.

این یکی از چندین مقررات آنلاینی است که کالیفرنیا در سال های اخیر تصویب کرده، که برخی از آنها به عنوان مخالفت با قانون اساسی به چالش کشیده شده اند.

دفتر نیوسام دیروز در یک بیانیه مطبوعاتی نشان داد که او AB 1394 را امضا کرده است که در اواخر سپتامبر توسط قوه مقننه کالیفرنیا تصویب شد.

این قانون قرار است از 1 ژانویه 2025(12دی 1403) اجرایی شود و قوانین و تعهدات جدیدی را اضافه می کند که هدف آن سرکوب سرویس های رسانه های اجتماعی با مطالب سوء استفاده جنسی از کودکان است و برای سایت هایی که آگاهانه مطالب گزارش شده را آنلاین می گذارند مجازات تعیین می کند.

متن لایحه به شکایت افشاگران مبنی بر پاسخ ناکافی فیسبوک به کودک آزاری در این پلتفرم و مقاله فوربس در سال 2022 اشاره می کند که لایو تیک تاک به مکانی برای بزرگسالان تبدیل شده تا کاربران نوجوان را شکار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضع قانونونی جدید برای جلوگیری از کودک آزاری آنلاین در کالیفرنیا

وضع قانونونی جدید برای جلوگیری از کودک آزاری آنلاین در کالیفرنیا