مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 21:002023-09-27بين الملل

غیرفعال کردن یک ویژگی ایکس آمریکایی ها را در آستانه انتخابات نگران کرد


ایلان ماسک در آستانه انتخابات آمریکا، ویژگی را در پلتفرم ایکس(توییتر سابق) غیرفعال کرده که درست قبل از انتخابات نگرانی ها را در مورد ادعاهای منتشر شده در این پلتفرم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، یک سازمان تحقیقاتی روز چهارشنبه گفت که ایلان ماسک قابلیتی را در ایکس غیرفعال کرد که به کاربران امکان گزارش اطلاعات نادرست در مورد انتخابات را می داد و نگرانی های تازه ای را در مورد ادعاهای نادرست قبل از رای گیری بزرگ ایالات متحده و استرالیا ایجاد کرده است.

محقق Reset.

Tech استرالیا گفت، ایکس پس از معرفی یک ویژگی در سال 2022 برای کاربران جهت گزارش پست سیاسی که از نظر آنها گمراه کننده است، آن را حذف کرد.

این محقق اضافه کرد که کاربران همچنان می توانند پست ها را به ایکس در سطح جهانی برای انبوهی از شکایات دیگر مانند ترویج خشونت یا سخنان مشوق نفرت گزارش کنند.

کمتر از 3 هفته قبل از برگزاری همه پرسی استرالیا، اولین رفراندوم در ربع قرن گذشته برگزار می شود تا در مورد تغییر قانون اساسی برای ایجاد یک نهاد مشورتی بومی در پارلمان تصمیم گیری شود این اتفاق درست 14 ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده خواهد افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیرفعال کردن یک ویژگی ایکس آمریکایی ها را در آستانه انتخابات نگران کرد

غیرفعال کردن یک ویژگی ایکس آمریکایی ها را در آستانه انتخابات نگران کرد