مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 18:052023-09-23پزشكي

حمایت رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از ممنوعیت حضور کادر درمانی مرد در بخش زنان


رییس کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص ابلاغ ممنوعیت حضور کادر درمانی مرد در بخش زنان در بیمارستان ها، گفت: این امر، اقدامی بسیار خوب و مورد استقبال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه توانا، اخیراً غلام عباس ترکی معاون حقوق عامه دادستانی کل کشور در نامه ای خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ممنوعیت حضور کادر درمانی مرد در بخش زنان در بیمارستان ها را ابلاغ و آنرا لازم الاجرا دانسته است.

در همین راستا، حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس در گفت وگو با خبرنگار باشگاه توانا گفت: این امر از جانب دادستانی، اقدامی بسیار خوب و مورد استقبال مردم است اما باید در تلاش برای رفع مشکل منابع انسانی در کادر درمان نیز باشیم.

        وی با بیان اینکه از نظر اسلامی و شرعی نیز باید برای بانوان در بیمارستان ها، کادر درمانی و پزشک خانم قرار گیرد، افزود: این مسئله سبب آرامش خاطر بانوان هنگام مراجعه به مراکز درمانی می شود.

نماینده زاهدان در مجلس با اشاره به یکی از مشکلات موجود در کشور در خصوص دسترسی بانوان به کادر درمانی، اظهار کرد: در برخی از استان ها و مناطق محروم این مشکل به صورت جدی وجود دارد که ما در کمیسیون بهداشت با پیگیری های جدی در تلاش برای رفع مشکل کمبود کادر درمان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از ممنوعیت حضور کادر درمانی مرد در بخش زنان

حمایت رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از ممنوعیت حضور کادر درمانی مرد در بخش زنان