مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 08:372023-10-22بين الملل

حملات موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه های دمشق و حلب؛ پدافند سوریه پاسخ داد


حملات موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه های دمشق و حلب؛ پدافند سوریه پاسخ داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع آگاه و رسانه ای از حمله موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه های بین المللی حلب و دمشق و مقابله سامانه پدافندی سوریه با این حمله خبر دادند.

  خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، صبح امروز به نقل از یک منبع آگاه نظامی نوشت: حدود ساعت 5:25 بامداد امروز، دشمن اسراییلی همزمان با شلیک موشک از سمت دریای مدیترانه در غرباللاذقیه و از سمت جولان اشغالی سوریه، فرودگاه های بین المللی دشمق و حلب را هدف قرار داد که منجر به شهادت یک کارگر غیرنظامی در فرودگاه دمشق و مجروحیت یک کارگر دیگر شد و خسارت مادی به باندهای هر دو فرودگاه وارد آمد که موجب توقف فعالیت های آن دو شد.

 وزارت حمل و نقل سوریه نیز اعلام کرد که پروازهای برنامه ریزی شده از طریق فرودگاه های دمشق و حلب به فرودگاه بین المللی لاذقیه منتقل شد.

پایگاه خبری شبکه المیادین نیز با انتشار خبر حمله موشکی به فرودگاه های بین المللی دمشق و حلب نوشت که حمله به فرودگاه بین المللی حلب در شمال سوریه با چهار موشک صورت گرفته است و صدای چهار انفجار از حلب به گوش رسیده است.

بر اساس این گزارش، پدافند هوایی سوریه به حملات رژیم صهیونیستی به فرودگاه های حلب و دمشق پاسخ داد و به نوشته المیادین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه های دمشق و حلب؛ پدافند سوریه پاسخ داد

حملات موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه های دمشق و حلب؛ پدافند سوریه پاسخ داد