مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 17:452023-10-07اقتصادي

کشف هزار میلیارد تومان جرایم اقتصادی در اصفهان


فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ارزش پرونده های تشکیل شده در خصوص جرایم اقتصادی نظیر فرار مالیاتی، احتکار، زمین خواری و اخلال در بازار ارز توسط این پلیس نیز 10 هزار میلیارد ریال بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار حمید علینقیان پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک ویژه هفته انتظامی در ستاد انتظامی استان اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت و شهدای مظلوم فراجا و تبریک هفته انتظامی اظهار داشت: امروز با تعامل، هماهنگی و همبستگی بالایی که نیروهای مسلح و دستگاه های امنیت ساز با پلیس دارند و همچنین مشارکتی که سازمان ها و دستگاه ها و مردم، شریف و شهید پرور با خدمتگزاران خود در انتظامی استان دارند، امنیت بسیار خوب و مطلوبی در سراسر استان اصفهان ساری و جاری است.

وی افزود: امروز همه نیروهای خدوم انتظامی با هم هم پیمان شدند که تا آخرین قطره خون خود  و آخرین نفس برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی، استمرار امنیت پایدار و کمک به امنیت عمومی در جامعه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

فرامین مقام معظم رهبری نصب العین نیروهای پلیس است  علینقیان پور با بیان اینکه فرامین مقام معظم رهبری نصب العین نیروهای پلیس است، اضافه کرد: مبارزه بی امان با اخلالگران ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف هزار میلیارد تومان جرایم اقتصادی در اصفهان

کشف هزار میلیارد تومان جرایم اقتصادی در اصفهان