مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-11اقتصادي

اجرای بیش از یک کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه های آب در روستاهای سقز


طی روزهای اخیر یک هزار و 20 متر عملیات اصلاح و توسعه شبکه های آب در 2 روستای جنیان و مرخز شهرستان سقز با هزینه 2 میلیارد ریال اجرا شد.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آبفای کردستان گفت: طی روزهای اخیر یک هزار و 20 متر عملیات اصلاح و توسعه شبکه های آب در 2 روستای جنیان و مرخز شهرستان سقز با هزینه 2 میلیارد ریال اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد فرهاد اظهار کرد: در روستای جنیان سقز با هدف تقویت و تثبیت آب شرب روستا، عملیات اصلاح شبکه آب با هزینه یک میلیارد و 300 میلیون ریال انجام شد که در این راستا 700 متر لوله 50 میلیمتری و 32 میلیمتری جایگزین خطوط قبلی شد.

وی در ادامه با اشاره به انجام عملیات توسعه شبکه آب شرب روستای مرخز هم گفت: در این عملیات 300 متر لوله 110 میلیمتری و 20 متر لوله 75 میلیمتری پلی اتیلن با هزینه 700 میلیون ریال اجرا گردید.

فرهاد با بیان اینکه روستای مرخز از روستاهای تحت پوشش امور آبفا سقز در بخش مرکزی است، گفت: در گذشته این روستا با مشکلاتی در حوزه توزیع آب شرب مواجه بود که با اجرای عملیات توسعه شبکه آب خوشبختانه مشکلات اهالی این روستا نیز برطرف گردید.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با بیان اینکه با اجرای این پروژه ها در مجموع یک هزار و 600 نفر مردم این روستاها از خدمات پایدار آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شده اند، تأکید کرد: شرکت آبفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از یک کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه های آب در روستاهای سقز

اجرای بیش از یک کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه های آب در روستاهای سقز