مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 17:402023-10-12سياسي

دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از فلسطین


راهپیمایی حماسی حمایت از گروه های مقاومت فلسطین و مردم مظلوم غزه فردا، 21 مهرماه پس از اقامه نماز عبادی - سیاسی جمعه در سراسر استان برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان راهپیمایی حماسی حمایت از گروه های مقاومت فلسطین و مردم مظلوم غزه فردا، 21 مهرماه پس از اقامه نماز عبادی - سیاسی جمعه در سراسر استان برگزار می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان در آستانه برگزاری راهپیمایی حماسی و شکوهمند حمایت از گروه های مقاومت فلسطین و مردم مظلوم غزه در پیامی مشترک از گیلانی های با بصیرت و ولایتمدار برای شرکت در این راهپیمایی دعوت کردند.

متن پیام آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت و اسدالله عباسی، استاندار گیلان به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم عملیات غرورآفرین و پیروزمندانه طوفان الاقصی یکبار دیگر توان گروه های مبارز مقاومت فلسطین را در دفاع از مردم مظلوم و ستمدیده و ایستادگی در برابر جنایات رژیم غاصب و جعلی سرزمین قدس و حامیان استکباری آن به نمایش گذاشت تا جایی که مقام معظم رهبری فرمودند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم، خورده است .

عامل ایجاد این طوفان ویرانگر، ظلم و جنایت و درنده خویی مداوم رژیم غاصب جعلی در حق ملت فلسطین بوده است و این رژیم نمی تواند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از فلسطین

دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از فلسطین