مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-17سياسي

بازنگری نحوه تدریس در دانشگاه آزاد دهدشت


امام جمعه کهگیلویه خواستار بازنگری در نحوه تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت شد و گفت: علم آموزی یک امر مهم است و نباید دانشجو برای پایان نامه صدها نفر را واسطه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی وحدانی فر در دیدار رییس و پرسنل دانشگاه آزاد دهدشت، در ابتدا خواستار تبیین جامعه دانشگاهی در خصوص عملیات طوفان الاقصی شد و اظهار کرد: اگر بنا به مقابله باشد رژیم صهیون برای همیشه از روی زمین محو خواهد شد.

امام جمعه کهگیلویه افزود: اگر دیگر اربابان رژیم جعلی حرفی از گزینه های روی میز نمی زنند چون می دانند دیگر توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارند.

وی بیان کرد: ارتشی که ادعا می کرد و بنا به ادعای خود قدرت پنجم دنیا است اما در مقابل شاخه کوچکی از حماس زمین گیر شد.

حجت الاسلام وحدانی فر در ادامه صحبت های خود گفت: دانشگاه باید دانشجوی فعال و پژوهشگر پرورش کند و هر گاه اساتید فرصت را در اختیار دانشجو قرار داد خلاقیت ها شکوفا شد.

وی با بیان این که در نحوه تدریس دانشجویان بازنگری شود گفت: مسئله علم آموزی یک امر مهم است و نباید دانشجوی ما برای پایان نامه صدها نفر را واسطه کند.

امام جمعه کهگیلویه افزود: امروز هر کدام از اساتید یک تریبون جهاد تبیین در اختیار دارند و نباید خدای نکرده فضای یأس را ابلاغ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری نحوه تدریس در دانشگاه آزاد دهدشت

بازنگری نحوه تدریس در دانشگاه آزاد دهدشت