مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 22:352023-10-17ورزشي

سردار فدا: بسیج ورزشکاران می تواند به ارتقای ورزش کمک کند


فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با تاکید بر اینکه سیاست زدگی موجب اجحاف در حق ورزش شده است، گفت: ورزش نیازمند یک سیاست گذاری بلند مدت است و باید متخصصان در این حوزه فعال باشند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سرتیپ پاسدار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ظهر امروز در جلسه مشترک شورای عالی بسیج ورزشکاران روسای هیأت های ورزشی بسیج استان اصفهان، با گرامیداشت هفته تربیت بدنی اظهار داشت: حوزه ورزش بیشترین حجم رقابت را در دل خود دارد اما زمانی که پای کشور، انقلاب، اسلام، شهدا، مردم و حماسه های ملی وسط می آید، باید همه اختلافات را کنار بگذاریم و پای کار بیایم.

وی با تاکید بر لزوم گسترش امیدآفرینی و جلوگیری از سیاه نمایی در حوزه های مختلف کشور از جمله ورزش، افزود: در حوزه های مختلف کشور از جمله ورزش کارهای بزرگی انجام شده است اما باید بهترین از این ها عمل کنیم و پیگیری و مطالبه گری در این خصوص بر عهده ماست.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با تاکید بر لزوم تبیین جامعه ورزش نسبت به مسائل و اتفاقات کشور، خاطرنشان کرد: ممکن است که برخی از اهالی جامعه ورزش در قبال مسائل کشور دچار اشتباهاتی شوند که باید با تبیین درست، زمینه بازگشت آنها را فراهم کرد و از ظرفیت شان بهره گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدا: بسیج ورزشکاران می تواند به ارتقای ورزش کمک کند

سردار فدا: بسیج ورزشکاران می تواند به ارتقای ورزش کمک کند