مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-18سياسي

ملت های بیدار جهان، خواهان پاسخ کوبنده به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی هستند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: ملت های بیدار جهان به ویژه کشورهای اسلامی خواهان اقدام عملی و پاسخ کوبنده علیه جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی هستند.

- آیت الله عبدالکریم عابدینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین با محکومیت اقدام ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه اظهار کرد: با تسلیت به همه مردم آزادی خواه عالم در شهادت صدها زن و کودک مظلوم و بی پناه فلسطینی این اقدام جنایتکارانه را محکوم می کنیم.

وی افزود: امروز شاهد هستیم که یهودیان و مشرکانی همچون هیات حاکمه تروریست دولت آمریکا تمام قد در انجام این اقدامات جنایتکارانه با صهیونیست ها همراه شده اند و وظیفه همه جهان است که ضمن اعلام همبستگی و حمایت با مردم فلسطین، انزجار و نفرت خود را در مقابل جنایات این رژیم سفاک نمایان سازند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: همه ملت های بیدار در جای جای جهان به ویژه کشورهای اسلامی شب گذشته از همان ساعات نخست انتشار این خبر قیام کرده و به میدان آمدند و به سفارتخانه های رژیم صهیونیستی که در حقیقت جاسوس خانه آنان است حمله کردند و اعتراض و نفرت خود را نسبت به اقدامات وحشیانه و غیرانسانی رژیم اسراییل و حامیان آن ابراز داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت های بیدار جهان، خواهان پاسخ کوبنده به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی هستند

ملت های بیدار جهان، خواهان پاسخ کوبنده به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی هستند