مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-04سياسي

آماری عجیب از پست ها و صندلی های خالی در ادارات کهگیلویه و بویراحمد


رییس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد به آماری در خصوص پست های خالی استان اشاره کرد که در نوع خود قابل توجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، جهانگیر شاهینی در جشنواره شهید رجایی به علت تاخیر در برگزاری این جشنواره در زمان مقرر پرداخت و گفت: به دلیل برگزاری مراسم اربعین حسینی جشنواره شهید رجایی برگزار نشد و همه توجهات و برنامه ها در راستای هر چه بهتر برگزار شدن بزرگترین تجمع شیعیان جهان در کشور عراق بود که لنز دوربین ها و قلم خبرنگاران به این همایش معطوف شده بود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: معظم له فرمودند در زمینه خدمت وقت محدود است لذا طبق این فرمایش رهبری خوب است که انقلابی و جهادی  فعالیت ها را شبانه روزی دنبال کنیم تا به تعهدات در قبال مردم عمل کنیم.

وی به سیمای اداری و استخدامی استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و با بیان اینکه در این دولت خدمت خوبی ارائه شد، گفت: 34 هزار نفر کارمند داریم که 35 درصد خانم ها و 65 درصد آقایان است  که بیشترین کارکنان دارای مدرک لیسانس هستند.

وی بیان کرد: بیشترین کارکنان با جمعیت 20 هزار نفری رسمی هستند و سایرین پیمانی، رسمی آزمایشی، قرار داد، کار معین، قرار دادی کارگری و شرکتی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماری عجیب از پست ها و صندلی های خالی در ادارات کهگیلویه و بویراحمد

آماری عجیب از پست ها و صندلی های خالی در ادارات کهگیلویه و بویراحمد