مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 19:552023-10-14سياسي

تعیین تکلیف اموال دولتی و دام های ایستگاه اصلاح نژاد قوچ زندی


اموال دولتی و دام های موجود در ایستگاه اصلاح نژاد قوچ زندی تعیین تکلیف و به سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تحویل داده شد.

- دادستان تهران اعلام کرد: اموال دولتی و دام های موجود در ایستگاه اصلاح نژاد قوچ زندی تعیین تکلیف و به سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تحویل داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، علی صالحی دادستان تهران در این باره گفت: این پرونده با طرح شکایت سازمان جهاد کشاورزی استان تهران علیه سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی استان با عناوین اتهامی دایر بر اختلاس، فروش مال غیر، خیانت در امانت و مصرف اموال دولتی در غیر مورد معین در دادسرای ناحیه 32 تهران، مورد رسیدگی قضایی قرار گرفت.

دادستان تهران ضمن تشریح جزییات پرونده افزود: حسب اعلام شاکی، مرکز ایستگاه اصلاح نژاد قوچ زندی با کلیه اموال منقول و غیرمنقول اعم از دام ها و اموال دولتی برچسب دار، برابر قرارداد اجاره در اختیار سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران قرار گرفته و مقرر شده بود کلیه اموال در پایان قرارداد عیناً به سازمان شاکی اعاده گردد، اما امتناع مستاجر از تحویل اموال در پایان قرارداد، منجر به طرح شکایت در دادسرای تهران شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف اموال دولتی و دام های ایستگاه اصلاح نژاد قوچ زندی

تعیین تکلیف اموال دولتی و دام های ایستگاه اصلاح نژاد قوچ زندی