مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 09:402023-10-09بين الملل

«جنایت شویی» رژیم صهیونیستی در دستور کار تلویزیون های معاند


جنایت شویی رژیم صهیونیستی در دستور کار رسانه های معاند از جمله تلویزیون بهایی من و تو برای پوشش تحولات فلسطین اشغالی قرار دارد.

- از سوی دیگر این شبکه تلویزیونی معاند ویدئویی منتشر کرده که در آن با ژانر مظلوم نمایی سعی می کند اعضای حماس را به ورود به حریم شخصی یک خانواده صهیونیست متهم کند.

درحالی که سال هاست ذره ذره از خاک سرزمین های اشغالی حاوی درد یورش صهیونیست ها و تصاحب خانه مردم مظلوم فلسطین است که بعضا با لودر و ماشین های سنگین خانه های آنان خراب می شود.

تا جایی که ماجرای شهادت راشل کوری یک فعال صلح طلب که توسط بولدوزر صهیونیست ها جهت ممانعت از تخریب خانه فلسطینان زیر گرفته و به شهادت رسید یادآور جنایت های متعدد صهیونیست ها در همین زمینه است.

اما این مظلوم نمایی و تطهیر جنایات رژیم صهیونیستی در شرایطی انجام می شود که حماس و گروه های مقاومت قدرت گرفته و این رژیم احساس ضعف می کند و این رسانه ها سعی دارند ضعف رژیم صهیونیستی را با این قبیل تاکتیک های عملیات روانی پوشش دهند اما جهانیان هیچگاه از جنایات متعدد رژیم صهیونیستی غافل نمی شود.

  جالب اینجاست که همین عناصر ضدانقلاب تا کمی از موضع ضعف رژیم صهیونیستی خارج می شوند نقاب انسان دوستی خود را کنار گذاشته و از این رژِیم غاصب می خواهند که کار فلسطینیان را یکسره کرده و حت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جنایت شویی» رژیم صهیونیستی در دستور کار تلویزیون های معاند

«جنایت شویی» رژیم صهیونیستی در دستور کار تلویزیون های معاند