مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 17:052023-09-30حوادث

کلاهبرداری 2000 میلیارد ریالی پسر قزوینی از مادرش


فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری فردی که با طراحی یک نقشه، زمین های مادرش را به قیمت بیش از 2 هزار میلیارد ریال در یکی از نواحی بالای شهر قزوین به فروش رسانده بود خبر داد.

- ایسنا/قزوین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری فردی که با طراحی یک نقشه، زمین های مادرش را به قیمت بیش از 2 هزار میلیارد ریال در یکی از نواحی بالای شهر قزوین به فروش رسانده بود خبر داد.

سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از مشاورین املاک با مرجوعه قضایی به پلیس آگاهی مبنی بر جعل وکالت نامه و انجام کلاهبرداری توسط فروشنده 2 قطعه زمین در یکی از مناطق بالای شهر قزوین، با توجه به حساسیت موضوع، بررسی پرونده در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: مأموران در تحقیقات فنی پلیسی دریافتند پسر مالک زمین ها با همدستی فرد دیگری اقدام به جعل شناسنامه مادر خود کرده و 2 قطعه زمین متعلق به مادرش را به مبلغ بیش از 2 هزار میلیارد ریال فروخته است.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، این مسئول تصریح کرد: مأموران ضمن شناسایی متهم و همدست وی، با هماهنگی مقام قضایی هر 2 عامل اصلی این کلاهبرداری را در قزوین و یکی از استان های شمالی دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 2000 میلیارد ریالی پسر قزوینی از مادرش

کلاهبرداری 2000 میلیارد ریالی پسر قزوینی از مادرش