مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-22بين الملل

کمک ارتش انگلیس به حفظ زیرساخت های اوکراین در برابر حملات روسیه


منابع خبری روز یکشنبه (امروز) از کمک ارتش انگلیس به اوکراین برای حفظ زیرساخت های این کشور برابر حملات هوایی روسیه خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری روز یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکردند که کارشناسان ارتش انگلیس به متخصصان اوکراینی نحوه محافظت از زیر ساخت های انرژی را آموزش داده اند.

وبگاه پراودا روز یکشنبه به نقل از وزارت دفاع انگلیس نوشت، متخصصان ارتش  انگلیس یک برنامه آموزشی برای مهندسان اوکراینی ایجاد کرده اند تا از بخش انرژی  این کشور برابر حملات روسیه در زمستان امسال محافظت کنند.

بر اساس این گزارش،  این برنامه آموزشی 2 هفته ای به درخواست اوکراین برای بهبود بیشتر حفاظت از بخش انرژی این کشور ایجاد و اجرا شده است.

معاون دستگاه اطلاعاتی اوکراین اخیرا گفت که روسیه در آینده قصد حملات مجدد به تاسیسات انرژی این کشور را دارد.

وادیم اسکیبیتسکی معاون دستگاه اطاعلات اوکراین گفت: دستگاه اطلاعاتی روسیه اینک در حال بررسی وضعیت زیرساخت های انرژی اوکراین است.

او در پاسخ به  سئوالی در زمینه اینکه آیا روسیه هدف قرار دادن زیرساخت های انرژی اوکراین را از سرخواهد گرفت یا خیر، گفت: ما همه مسائل مربوط به شناسایی روسیه از تاسیسات انرژی اوکراین را زیر نظر داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک ارتش انگلیس به حفظ زیرساخت های اوکراین در برابر حملات روسیه

کمک ارتش انگلیس به حفظ زیرساخت های اوکراین در برابر حملات روسیه