مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-22اقتصادي

دریافت مجوز نوسازی 500 دستگاه تاکسی در همدان


برای اولین بار در تاریخ شهرداری همدان توانستیم مجوز نوسازی 500 دستگاه تاکسی را بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید مسعود حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از شاخص های ارزیابی سیستم حمل و نقل هر شهری  عرضه تعداد ناوگان نسبت به جمعیت است که این نسبت در شهر همدان بیشتر است.

وی با بیان اینکه طبق مطالعات طرح جامع بازنگری شده در حوزه ترافیک یک هزار و 500 دستگاه تاکسی اضافه در سطح شهر همدان فعالیت می کنند از فعالیت 3 هزار و 500 دستگاه تاکسی در سطح شهر خبر داد.

شهردار همدان شاخص دوم برای ارزیابی کیفیت حمل و نقل عمومی را میزان سن و فرسودگی ناوگان دانست و افزود: طبق استانداردهای موجود، خودروهای بالای 10 سال فرسوده محسوب می شوند که در شهر همدان یک هزار و 500 دستگاه تاکسی به سن فرسودگی رسیده اند.

وی اظهار کرد: با حمایت های شورای اسلامی شهر همدان و پیگیری ها طی جلسه ای که با اتحادیه تاکسیرانی کل کشور داشتیم، توانستیم برای اولین بار در تاریخ شهرداری همدان مجوز نوسازی 500 دستگاه تاکسی را بگیریم.

حسینی با بیان اینکه تنها عده کمی از رانندگان می توانند با سرمایه شخصی خود نسبت به نوسازی تاکسی اقدام کنند گفت: بخش عمده ای از رانندگان با توجه به افزایش هزینه ها، قادر به  نوسازی تاکسی ها نیستند که قرار شد از طریق بانک مهر ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت مجوز نوسازی 500 دستگاه تاکسی در همدان

دریافت مجوز نوسازی 500 دستگاه تاکسی در همدان