مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-22بين الملل

خوی غیرانسانی صهیونیست ها منشاء نسل کشی این رژیم در غزه


شهردار گرگان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مخل امنیت و آرامش جهانی است، افزود: استیفای حقوق ملت فلسطین و مجازات اشغالگران، مهمترین خواسته مسلمانان جهان است.

- ایسنا/گلستان شهردار گرگان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مخل امنیت و آرامش جهانی است، افزود: استیفای حقوق ملت فلسطین و مجازات اشغالگران، مهمترین خواسته مسلمانان جهان است.

سیدمحمدرضا سیدالنگی در گفت وگو با ایسنا ضمن محکوم کردن جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه، اظهار کرد: طی چند روز اخیر شاهد تداوم جنایت ها و کودک کشی های این رژیم در نوار غزه با حمایت برخی کشورهای مستکبر جهان از این رژیم جعلی هستیم.

وی با بیان اینکه آنچه مسلمانان و دیگر آزادی خواهان جهان خواستار آن هستند، رسیدگی سازمان ها، مجامع و نهادهای مسئول بین المللی و حقوق بشری به این نسل کشی است، ادامه داد: هنگام وقوع جنگ، در همه جوامع جهانی مردم غیرنظامی باید سرپناه و نقاط امنی را داشته باشند.

شهردار گرگان با تأکید بر اینکه حال که در اینگونه رویدادها تأمین سلامت و جان مردم عادی بسیار حائز اهمیت است، افزود: این جنایت که در یک بیمارستان و بر روی انسان های در حال درمان رخ داده، نشانگر عمق فاجعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوی غیرانسانی صهیونیست ها منشاء نسل کشی این رژیم در غزه

خوی غیرانسانی صهیونیست ها منشاء نسل کشی این رژیم در غزه