مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 11:352023-09-28سياسي

مافیای سد معبر در کرج در حال توسعه است


عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اهمیت رفع سد معبر در سطح شهر با هدف تسهیل در تردد شهروندان و کسب رضایت آنان، گفت: متاسفانه مافیای سد معبر در حال توسعه است و اقدامی جهت رفع آن صورت نگرفته است.

- ایسنا/البرز عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اهمیت رفع سد معبر در سطح شهر با هدف تسهیل در تردد شهروندان و کسب رضایت آنان، گفت: متاسفانه مافیای سد معبر در حال توسعه است و اقدامی جهت رفع آن صورت نگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا رحیمی به موضوع سد معبر اغذیه فروشان سیار، مصالح ساختمانی موجود در معابر، وسایل اشغال کننده حاشیه معابر و ساماندهی دستفروشان اشاره و بیان کرد: این موارد در نطق پیش از دستور مطرح و مقرر شده بود ظرف یک ماه وضعیت شهر سرو سامان یابد که این موضوع نه تنها محقق نشد بلکه مافیای سد معبر رشد بیشتری نیز داشت.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان این که معاون خدمات شهر به تحقق این مهم علاقه مند است و جلساتی را در این خصوص برگزار کرده، عنوان کرد: جمع کردن مصالح ساختمانی و وسایل حاشیه خیابان، تابلوهای تبلیغاتی سیار کنار معابر از وظایف معاونین مناطق است.

رحیمی تاکید کرد: مدیران مناطق موظف هستند ظرف دو هفته، منطقه خود را از عوامل سد معبر پاکسازی کنند در غیر این صورت به وضوح آنچه فی مابین سد معابر کنندگان و برخی عوامل خدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیای سد معبر در کرج در حال توسعه است

مافیای سد معبر در کرج در حال توسعه است