مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-02سياسي

نقدعلی: اتباع غیرمجاز در کشور ساماندهی شوند


عضو کمیسیون قضایی مجلس در خصوص ساماندهی نکردن اتباع و مهاجران، گفت: موضوع ساماندهی نکردن اتباع غیرمجاز موجب نارضایتی شده است لذا باید در این خصوص برنامه ای داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه توانا، محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری شفاهی گفت: ساماندهی نکردن اتباع خارجی در کشور باعث خدشه دار شدن امنیت کشور به ویژه در حوزه آموزش و پرورش شده است لذا سؤال بنده این است که قصدی برای ساماندهی آن ها وجود دارد یا خیر.

وی با اشاره به گله مندی مردم حوزه انتخابیه وی از هجوم اتباع به مدارس، اظهار کرد: امروز موضوع ساماندهی نکردن اتباع غیرمجاز موجب نارضایتی شده است لذا باید در این خصوص برنامه ای داده شود.

عضو کمیسیون قضایی در مجلس در پایان عنوان کرد:  قصه اتباع غیر مجاز به موضوع مهمی در رسانه ها تبدیل شده است که باعث نارضایتی مردم شده لذا باید به آن رسیدگی شود.

لازم به ذکر است، احمد وحیدی وزیر کشور نیز در هفته گذشته در حاشیه جلسه هیأت دولت در خصوص اتباع و مهاجران گفته است: حدود 5 میلیون اتباع افغان در کشور حضور دارند و نسبت به ساماندهی اتباع خارجی اقدام خواهد شد.

اتباع غیر قانونی باید به کشور خود بازگردانده شوند و کسانی که مجوز حضور دارند باید ساماندهی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدعلی: اتباع غیرمجاز در کشور ساماندهی شوند

نقدعلی: اتباع غیرمجاز در کشور ساماندهی شوند