مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 19:052023-10-07اقتصادي

نمایشگاه های محصولات دانش بنیان و صنعت نفت در شیراز برپا می شوند


طی روزهای 16 تا 19 مهرماه جاری نمایشگاه های محصولات دانش بنیان و فناوری های پیشرفته ایران و شانزدهمین دوره نمایشگاه تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در شیراز برپا می شوند.

- ایسنا/فارس طی روزهای 16 تا 19 مهرماه جاری نمایشگاه های محصولات دانش بنیان و فناوری های پیشرفته ایران و شانزدهمین دوره نمایشگاه تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در شیراز برپا می شوند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، مدیرعامل شرکت توسعه فناوری های مهرویژن و مجری نمایشگاه محصولات دانش بنیان و فناوری های پیشرفته ایران امروز، 15 مهرماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز گفت: این نمایشگاه با برند هایتک اکسپوی 1402 از فردا یکشنبه، 16 مهرماه به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس آغاز به کار خواهد کرد.

علیرضا صاحبی، ساعت بازدید از این نمایشگاه را ساعت 10:30 صبح تا 17 اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه با حضور 60 شرکت دانش بنیان و فناوری برگزار می شود که به صورت مستقل غرفه دارند و 30 شرکت هم در پاویون حضور دارند و به طور کلی قریب 90 شرکت دانش بنیان و فناور در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با یادآوری اینکه نمایشگاه مذکور با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار خواهد شد، هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه را کمک به تجاری سازی محصولات دانش بنیان ها عنوان کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه های محصولات دانش بنیان و صنعت نفت در شیراز برپا می شوند

نمایشگاه های محصولات دانش بنیان و صنعت نفت در شیراز برپا می شوند