مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:202023-09-26اقتصادي

فعالیت 12 اقامتگاه بوم گردی در اردستان


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردستان گفت: تاکنون 12 اقامتگاه بوم گردی متعلق به بخش خصوصی در روستاها و مناطق شهری شهرستان اردستان به بهره برداری رسیده است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردستان گفت: تاکنون 12 اقامتگاه بوم گردی متعلق به بخش خصوصی در روستاها و مناطق شهری شهرستان اردستان به بهره برداری رسیده است.

نرگس بهشاد، امروز (سه شنبه، چهارم مهر) در حاشیه افتتاح یک خانه بوم گردی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون 12 اقامتگاه بوم گردی متعلق به بخش خصوصی در روستاها و مناطق شهری شهرستان اردستان به بهره برداری رسیده است.

البته تعدادی نیز به دلیل عدم دریافت مجوزهای لازم به صورت غیر رسمی در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به افتتاح اقامتگاه بوم گردی جواهر ماندگار در روستای کسوج اردستان، افزود: این اقامتگاه با سرمایه گذاری دو میلیارد و 256 میلیون تومان بخش خصوصی توانسته زمینه اشتغال پنج نفر را به صورت مستقیم ایجاد کند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردستان تصریح کرد: با توجه به پرداخت تسهیلات کم بهره و حمایت هایی که از بخش خصوصی می شود در چند سال گذشته استقبال خوبی از راه اندازی خانه های بوم گردی در این شهرستان شده است و اکنون حدود شش اقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 12 اقامتگاه بوم گردی در اردستان

فعالیت 12 اقامتگاه بوم گردی در اردستان