مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:202023-09-30بين الملل

صنعا: عربستان اقدامات اعتمادسازی با یمن را آغاز و به سمت صلح حرکت کند


جنبش انصارالله یمن با متهم کردن جامعه جهانی به مانع تراشی در تلاش ها برای خاتمه بخشیدن به نزاع های کنونی در این کشور برای نهمین سال متوالی، از عربستان خواست تا با اتخاذ اقداماتی برای اعتمادسازی به سمت برقراری صلح در این کشور قدم بردارد.

- جنبش انصارالله یمن با متهم کردن جامعه جهانی به مانع تراشی در تلاش ها برای خاتمه بخشیدن به نزاع های کنونی در این کشور برای نهمین سال متوالی، از عربستان خواست تا با اتخاذ اقداماتی برای اعتمادسازی به سمت برقراری صلح در این کشور قدم بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المیادین، حسین العزی، معاون وزیر خارجه در دولت صنعا و از رهبران گروه انصارالله یمن خاطرنشان کرد، صنعا و ریاض باید به قدم برداشتن به سمت صلح ادامه دهند و عملاً در راستای اجرای اقدامات مربوط به اعتمادسازی مشارکت کنند و به طرف هایی که مانع تراشی می کنند و از آن سود می برند، گوش ندهند.

العزی که رییس اداره سیاسی و روابط خارجی در انصارالله یمن نیز هست، همچنین تصریح کرد، جامعه جهانی باید سیاست های خود را در راستای این تمایل مشترک ریاض و صنعا و تصمیم گیری برای پایان دادن به جنگ و برقراری صلح اصلاح کند.

همچنین به نوشته روزنامه رای الیوم، بحرین روز جمعه از کشته شدن یکی از نیروهای خود در ائتلاف سعودی در یمن بر اثر شدت جراحات در نتیجه حمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعا: عربستان اقدامات اعتمادسازی با یمن را آغاز و به سمت صلح حرکت کند

صنعا: عربستان اقدامات اعتمادسازی با یمن را آغاز و به سمت صلح حرکت کند