مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 22:402023-10-04سياسي

استاندار خوزستان: 140 شرکت دانش بنیان در استان ثبت شده است


در استان تعداد 140 شرکت دانش بنیان داریم که طبعا باید بیشتر شود؛ دولت هم در زمینه تسهیلات و هم در زمینه اختصاص زمین برای پارک علم و فناوری و همچنین از طریق معافیت های مختلف از این بخش حمایت میکند و تلاش میکنیم از طریق این حمایت ها تعداد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز ،نشست فعالین اقتصادی حوزه شرکت های دانش بنیان با علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان روز چهارشنبه با حضور جمعی از نمایندگان این شرکت ها و مدیران ذیربط برگزار شد.

  استاندار خوزستان در پایان این نشست توضیح داد: در این جلسه مسائل و مشکلات شرکت های دانش بنیان در زمینه هایی همچون بیمه، بانکها و همکاری با صنایع مورد بررسی قرار گرفت.

  وی افزود: بنا شد صنایع بزرگ استان از جمله نفت، حفاری، پتروشیمی، نیشکر، فولاد و .

همکاری و همراهی بیشتری با شرکت های دانش بنیان داشته باشند؛ این جوانان فعال و نخبه امکانات خوبی ایجاد کرده اند و بعضاً بازارهای منطقه را پوشش داده و مشتریانی جذب نموده اند و بنا شد تولیدات این شرکت ها در داخل بیشتر مورد استفاده قرار گیرند.

  حسینی محراب اظهار داشت: در قوانین بالادستی تسهیلات و امتیازات خوبی از جمله در زمینه معافیت ها برای دانش بینان ها پیش بینی شده و به بیمه و امور مالیات توصیه شد این قوانین اجرایی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خوزستان: 140 شرکت دانش بنیان در استان ثبت شده است

استاندار خوزستان: 140 شرکت دانش بنیان در استان ثبت شده است