مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 13:062023-10-05اجتماعي

استاندار: سیل بندهای یزد باید قبل از آغاز بارندگی ها تکمیل شود


استاندار یزد بر لزوم اتمام عملیات اجرایی بندها و سیل بندهای اطراف شهرها و روستاهای استان تا پیش از شروع فصل بارندگی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مهران فاطمی صبح امروز در حاشیه بازدید از سیل بندهای شهرستان تفت، بعنوان بام استان یزد، اظهار کرد: آسیب های ناشی از سیلاب در تفت نسبت به دیگر مناطق استان بالاتر است و در سیل گذشته نیز شاهد خسارات زیادی در این شهرستان بودیم.

وی با بیان این که سدها، بندها، قنوات و حتی پل ها، معابر و مزارع مردم در سیل سال گذشته تفت متحمل خسارت های زیادی شدند، افزود: علت اصلی این اتفاقات، تجاوز به حریم رودخانه ها و مسیل ها بود که طی سال های متمادی انجام شده است.

استاندار یزد با اشاره به اجرای پروژه های مختلف برای پیشگیری از خسارات سیل و اختصاص اعتبارات لازم برای اجرای آن ها در شهرستان تفت، گفت: با توجه به شروع دوباره فصل جدید بارش ها، سرکشی از روند اجرای این پروژه ها در دستور کار قرار گرفته است.

فاطمی تصریح کرد: در همین راستا معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز همراه با ستاد مدیریت بحران استان از تمامی شهرستان های استان بازدید می کنند تا از کاهش حداکثری بروز مشکلات گسترده اطمینان حاصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: سیل بندهای یزد باید قبل از آغاز بارندگی ها تکمیل شود

استاندار: سیل بندهای یزد باید قبل از آغاز بارندگی ها تکمیل شود